hvor finner jeg info om pakker som er sendt fra usa
Priority Mail International
har sporingsnr men ingen info om hva som skjer med pakken på 1 uke

hvor finner jeg info om pakker som er sendt fra usa
Priority Mail International
har sporingsnr men ingen info om hva som skjer med pakken på 1 uke
Stein KåreKJØRETØYKing hauler 4*2 tippbil
Scania 8*4 sandmaster tippbil
HENGER
CARSON GOLDHOFERtre akslet tipphenger
Div prosjekter
Hvem som står for frakten? Fedex, UPS, USPS, DHL?
På de aller fleste pakkene kan man bruke posten.no til å spore, men kommer litt an på transportør.
Mvh Ronny
HENGER
Div prosjekter
prøv her
https://www.usps.com/
Mvh Ronny
Kan også bruke en side som heter: www.pakkesproing.no
Der ligger mange av de andre også. Alle på et sted.
Jan-Ragnar
CR-01 Unimog, Scx 10, Mini M03/L
Class: Priority Mail International Parcels
lang tid skal sånn sendig ta
har ikke fått noe mere info en et sendings nr
HENGER
Div prosjekter
Min erfaring er at dette blir som Posten her hjemme og du kan fort regne litt i overkant av to uker i transporttid. Det andre er at hvis du finner noe sporingsinfo der borte, så slutter de å oppdatere dette i det øyeblikket pakka forlater landet, og så kan det igjen ta lang tid før Posten her hjemme får med seg at det skjer noe.
Sist gang jeg fikk noe sendt på denne måten fra USA, som var for en måneds tid siden, så var pakka levert i postkassa hos meg av Posten før deres egne sporingssider var oppdatert med noe som helst..![]()
Frode Sørensen
Eidsvoll Verk
Mine kjøretøyer og maskiner m/tilbehør: MAN TGX 26.540 XLX, King Hauler, Carson Tippsemi, Carson Goldhofer II brønnhenger, Wedico Caterpillar 966G II, RC4WD: Earth Digger 4200XL, Heavy Duty brønnhenger, Transporter Trailer
Eier og driver:
oki smøre seg med tålmod litt til da ......
og takk takk for svar
Min erfaring er at dette blir som Posten her hjemme og du kan fort regne litt i overkant av to uker i transporttid. Det andre er at hvis du finner noe sporingsinfo der borte, så slutter de å oppdatere dette i det øyeblikket pakka forlater landet, og så kan det igjen ta lang tid før Posten her hjemme får med seg at det skjer noe.
Sist gang jeg fikk noe sendt på denne måten fra USA, som var for en måneds tid siden, så var pakka levert i postkassa hos meg av Posten før deres egne sporingssider var oppdatert med noe som helst..
HENGER
Div prosjekter
Detailed Results:
Processed Through Sort Facility, September 25, 2011, 12:02 pm, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
Arrived at Sort Facility, September 25, 2011, 12:02 pm, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
Electronic Shipping Info Received, September 06, 2011
HENGER
Div prosjekter