RChandelen
Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Small Truck company owner
    Medlem siden
    Jan 2010
    Sted
    Holmestrand
    Alder
    61
    Meldinger
    152

Standard

Da jeg ser at det ikke passer for flere med treff 31/5-14 så kan prøve den lørdag den 7/6-14 hvis det passer bedre. Skal vi få klubben på beina igjen så må vi slutte med all denne drittkastinga og glemme det som har hvert og tenke fremover. Jeg håper dette går. Jeg håper att vi kan samles igjen til lek og moro og hyglig samvær. Thorbjørn.

Medium Truck company owner L.J sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Mjøndalen
    Alder
    52
    Meldinger
    595

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Kenking Vis post
    Tanken med denne posten var ikke å starte en diskusjon men rett og slett finne ut om vi er mange nok som kan dra ting i land uten å bare lage drama. Men jeg må nok forsvare styret litt....

Her er det noen feil.... Det ble innkalt til møte en lørdag formiddag hvor INGEN møtte bortsett fra representanter fra styret.

Det et hadde da vært dårlig stemning i klubben og styret bestemte seg for "å trå til" for å skape litt bedre stemning og få litt fart i dugnadsånden ved å overraske medlemmene på neste treff med noe positivt. Vi fjernet to veier for å gjøre en ombygging bak og under disse to veiene. Vi rakk ikke å bli ferdige med prosjektet.

når treffet ble avholdt haglet kritikken istedenfor å være interessert i å finne ut hvordan det ville se ut til slutt ei heller om disse veiene skulle på plass igjen.

Vi fikk skryt av endel men vi ble mildt sagt overrasket over kritikken som kom etter å ha stått på så hardt som vi gjorde disse dagene for å få dette til. Dette tok dessverre livet av den lille dugnadsånden som var og ting står uferdig.

Konstruktiv kritikk synes jeg er bra men hallo....

Veier skal bestemmes av medlemmer men regelen i klubben er og har vært at det er de som møter og stemmer på møtet som avgjør. Lasse du kom to timer etter møtestart.

Så i konklusjon kan jeg ikke se at styret har gjort noe galt. Vi ville enkelt og greit gjøre noe for medlemmene og samtidig motivere til mere dugnadsånd istedenfor å bare klage og mase på folk.

Nå er det dessverre slik at utgiftene er større enn inntektene i år siden vi kun er ni medlemmer som har betalt medlemskap og det at det har forsvunnet penger fra kassa i kiosken.

En en ting vil jeg si til deg her siden du sier det her Kenneth og det er at DU viste veldig godt at flere IKKE ville at di veiene skulle fjernes og jeg vil også si at Jeg fikk IKKE noe beskjed om at di veiene skulle fjernes og det skulle bli tatt opp på Møte, så ikke kom og si at ALLE Medlemer fikk Beskjed om det med Veiene. Å det virker som det er meg du vil gi all skyld for det her.
    Sist endret av L.J; 25-05-2014 kl 02:18 PM
    Lasse Johansen
    Blir aldrig Voksen..

Chief Truck company owner
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    Aukra
    Alder
    36
    Meldinger
    721

Standard

Hva er vitsen med å fortsette med å krangle om fortiden? Det jeg får ut av det dere sier er att klubben forsvinner Sett en strek og fortsett.
    Tor Arne Grønvik

Truck Master trainee Kenking sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Siljan
    Alder
    41
    Meldinger
    1,371

Standard

Sitat Opprinnelig postet av L.J Vis post
    En en ting vil jeg si til deg her siden du sier det her Kenneth og det er at DU viste veldig godt at flere IKKE ville at di veiene skulle fjernes og jeg vil også si at Jeg fikk IKKE noe beskjed om at di veiene skulle fjernes og det skulle bli tatt opp på Møte, så ikke kom og si at ALLE Medlemer fikk Beskjed om det med Veiene. Å det virker som det er meg du vil gi all skyld for det her.
    Det jeg sier er at vi har en regel i klubben som sier at de som møter på møtene og stemmer og vedtar får bestemme og de som ikke deltar må forholde seg til resultatet av ting vedtatt på møtene. Dette betyr jo at man har en bestemmelsesrett på møter. Jeg sier ikke at alle fikk beskjed men de få som var der gjorde det iht reglene våre.

Du refererer til veier som har blitt fjernet. Det er to stykker. Den ene er ikke fjernet men flyttet nærmere veggen. Dette er en ide som tidligere har vært diskutert og vedtatt på møte som du var med på. Og den andre er fjernet på grunn av ombyggingen i det området.

Jeg er ikke opptatt av å legge skyld på noen som helst men jeg aksepterer ikke dramatikken som noen har skapt i klubben over en sak som fra styrets side var riktig håndtert og gjennomført med godt resultat.
    Sist endret av Kenking; 25-05-2014 kl 04:12 PM
    Kenneth

MAN 6x4 Trekker
    Goldhofer II maskintralle

Moderator Holmestrand RC

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Siljan
    Alder
    41
    Meldinger
    1,371

Standard

Sitat Opprinnelig postet av torarne81 Vis post
    Hva er vitsen med å fortsette med å krangle om fortiden? Det jeg får ut av det dere sier er att klubben forsvinner Sett en strek og fortsett.
    Er nok enig med deg men det er ikke alltid like lett å la urimelighet stå ubesvart.
    Kenneth

MAN 6x4 Trekker

Moderator Holmestrand RC

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Siljan
    Alder
    41
    Meldinger
    1,371

Standard

Sporer tråden tilbake på det som var poenget med den. For at klubben skal ha en fremtid så trenger vi medlemmer som ønsker en klubb i Holmestrand og som kan bidra med godt humør og god stemning. Foreløpig er vi noen slike men ikke mange nok til å få det til å gå rundt.

Vi er i mål med husleie men ikke med driftskostnader ut året.
    Kenneth

MAN 6x4 Trekker

Moderator Holmestrand RC

Small Truck company owner
    Medlem siden
    Jan 2010
    Sted
    Holmestrand
    Alder
    61
    Meldinger
    152

Standard

Nå må det bli slutt på denne kranglen her møt opp på møtet 7/6 så starter vi opp igjen. Hvis ikke så kan vi bare kutte ut her i Holmestrand. Jeg synes dette er vannvittig krangel. Thorbjørn.

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •