Jeg har vært
leder i klubben våres her i Holmestrand etter at Kenneth sa fra seg sitt verv.

Har forsøkt å innkalle til både medlemsmøte og styremøte, samt til treff/klubbkveld, men det blir som oftest at det har blitt avlyst da det virker som om at det er kun 1-3 stk som er interessert i å stille på de forskjellige tinga.

Føler også at jeg har gjort mye feil å gjort ting på gal måte, så uansett hva jeg har forsøkt å gjøre eller ikke gjort, så blir det som oftest noe negativ stemning pga detta.

Etter møter vi hadde i vinter/våres ble det sagt at folk måtte ta en runde med seg selv, å virkelig kjenne etter om det er no ønske om å ha en klubb her.

Dette ble jo gjort å da ble vi enige om at alle måtte prøve å prioritere å stille oftere på treff, samarbeide når det gjalt å fikse litt diverse inne under mottoet "Alle Skal Frem"

Detta har det også blitt tull med å det begynner å minne meg om sommeren 2013, både med stemning å laber interesse rundt klubben å det er jo ikke til å stikke under en stol at dette blir lagt merke til av andre klubber

Har derfor bestemt meg for at jeg trekker meg som både leder/styremedlem med umiddelbar virkning å jeg vurderer også å holde meg mest mulig borte fra klubbens området forå ikke være grunnen til at stemninga der blir dårligere enn den er.

Må si at jeg skjønner Lasse nå, å åssen detta var for han den tia han var leder der.

Så det jo i dag når jeg og Roy var innom for å sjekke hva som var av penger i kassa, sånn at strømregninga skulle bli betalt, men der var det ikke rare summen med penger heller.

Det lå 180,- - 200,- i 10 og 20 kroninger der, noen få 5`ere og noen kronestykker (kanskje 250,- alt i alt)

Bare nevne en siste ting for de som ikke har fått det med seg, men de manglene som ble oppført på el-sjekken vi hadde der i vinter, må utbedres innen 11/6

Nå siden det ikke var mer enn noen skarve mynter i kassa, har ikke klubben nok penger til å betale strømmen som er på ca 970,- . å åssen det da skal være mulig å få betalt en elektriker for det han må gjøre der, får de som overtar

Ønsker med dette lykke til på deres vegne, å vil samtidig beklage for ting jeg har gjort feil (ikke bra nok eller raskt nok i den tia jeg har har vært medlem, nestleder å leder)

Lykke til alle sammen og god sommer